Chile, Clove, and Cardamom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chile, Clove, and Cardamom koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chile, Clove, and Cardamom koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Chile, Clove, and Cardamom

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chile, Clove, and Cardamom je 818 Kč

Výběr knih autorů Gary Paul Nabhan , Beth Dooley

Zobrazit všechny knihy autora Gary Paul Nabhan, Beth Dooley
Výběr knih vydavatele Chelsea Green Publishing Co

Zobrazit všechny knihy vydavatele Chelsea Green Publishing Co
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.