Chinese Conundrum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 588 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chinese Conundrum koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
588 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In The Chinese Conundrum, Vince Cable provides an answer to these and many other topical questions of global politics and economy, examining the long history of relationships between China and the West, as well as the change in attitudes on both sides of the divide.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Cable Vince

Zobrazit všechny knihy autora Cable Vince
Výběr knih vydavatele Alma Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alma Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.