Chirurgie v extrémních podmínkách - Odborný přehled pro lékaře a zdravotníky na zahraničních praxích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 392 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chirurgie v extrémních podmínkách - Odborný přehled pro lékaře a zdravotníky na zahraničních praxích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chirurgie v extrémních podmínkách - Odborný přehled pro lékaře a zdravotníky na zahraničních praxích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chirurgie v extrémních podmínkách - Odborný přehled pro lékaře a zdravotníky na zahraničních praxích koupíte na Grada
Grada
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Chirurgie v extrémních podmínkách - Odborný přehled pro lékaře a zdravotníky na zahraničních praxích koupíte na Grada
Grada
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chirurgie v extrémních podmínkách - Odborný přehled pro lékaře a zdravotníky na zahraničních praxích koupíte na Grada
Grada
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chirurgie v extrémních podmínkách - Odborný přehled pro lékaře a zdravotníky na zahraničních praxích koupíte na Grada
Grada
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha slouží k vyjasnění problematiky spojené s výjezdem evropského lékaře do krizových nízkozdrojových oblastí, objasní mu, co může očekávat a kam až může ve svých zákrocích zajít v legislativou neřešených situacích, co bude na jeho práci rozdílné oproti zavedeným nemocnicím našeho regionu a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chirurgie v extrémních podmínkách - Odborný přehled pro lékaře a zdravotníky na zahraničních praxích je 465 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Marcel Hájek

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Marcel Hájek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.