Chocolat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chocolat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chocolat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
''A feel-good book of the first order. One to curl up with... Read it'' OBSERVERIn the small French village of Lansquenet, nothing much has changed in a hundred years. Then an exotic stranger, Vianne Rocher, blows in on the changing wind with her small daughter, and opens a chocolate boutique…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Joanne Harrisová

Zobrazit všechny knihy autora Joanne Harrisová
Výběr knih vydavatele Transworld Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.