Meč pravdy 4 - Chrám větrů - 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 370 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Meč pravdy 4 - Chrám větrů - 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Meč pravdy 4 - Chrám větrů - 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Meč pravdy 4 - Chrám větrů - 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Meč pravdy 4 - Chrám větrů - 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
489 Kč
Není skladem

Meč pravdy 4 - Chrám větrů - 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
401 Kč
Není skladem

Krátký popis
Richard, nyní lord Rahl, a matka zpovědnice Kahlan vzdorují morové nákaze, která se šíří městem Aydindril i celou zemí. Tuto epidemii na svět uvrhl šílený císař Jagang, vládce Starého světa a představitel Císařského řádu. Jagang vyvolal proroctví s dvojitou smyčkou, které Richarda uvrhne do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Meč pravdy 4 - Chrám větrů - 2. vydání je 417 Kč

Výběr knih autora Terry Goodkind

Zobrazit všechny knihy autora Terry Goodkind
Výběr knih vydavatele Banshies

Zobrazit všechny knihy vydavatele Banshies
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.