Cilka's Journey

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 414 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cilka's Journey koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
From the author of the multi-million copy bestseller The Tattooist of Auschwitz comes a new novel based on a riveting true story of love and resilience. Her beauty saved her - and condemned her. Cilka is just sixteen years old when she is taken to Auschwitz-Birkenau Concentration Camp in 1942,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Heather Morrisová

Zobrazit všechny knihy autora Heather Morrisová
Výběr knih vydavatele St. Martin's Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele St. Martin's Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.