Cizincem v Olondrii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cizincem v Olondrii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizincem v Olondrii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cizincem v Olondrii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizincem v Olondrii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizincem v Olondrii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizincem v Olondrii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizincem v Olondrii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis

Fantastický cestopis fiktivní zemí. Syn obchodníka s pepřem Dževik vyrostl na příbězích z Olondrie, vzdálené země, kde jsou knihy na rozdíl od jeho domoviny běžné. Když jeho otec zemře a Dževik zaujme jeho místo při každoroční obchodní cestě do Olondrie, je jeho život téměř dokonalý. Ale…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cizincem v Olondrii je 330 Kč

Výběr knih autora Sofia Samatar

Zobrazit všechny knihy autora Sofia Samatar
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.