Cizinec, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cizinec, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizinec, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizinec, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizinec, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nijak rozsáhlý, přesto ale nejslavnější Camusův román Cizinec proslul stejně svou záhadností, jako tím, že se brzy po vydání stal synonymem existencialismu – k autorově nelibosti. Půdorys Cizince lze přitom vystihnout málo slovy: nesmyslný život, nesmyslná vražda, cesta k nesmyslné smrti.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cizinec, 1. vydání je 227 Kč

Výběr knih autora Albert Camus

Zobrazit všechny knihy autora Albert Camus
Výběr knih vydavatele Leda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.