Classical Art

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 723 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Classical Art koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
723 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The stunning masterpieces of Ancient Greece and Rome are fundamental to the story of art in Western culture and to the origins of art history. The expanding Greek world of Alexander the Great had an enormous impact on the Mediterranean superpower of Rome. Generals, rulers, and artists seized,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Mary Beard , John Henderson

Zobrazit všechny knihy autora Mary Beard, John Henderson
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.