Click with Friends 3 - Hybridní pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Click with Friends 3 - Hybridní pracovní sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Není skladem

Click with Friends 3 - Hybridní pracovní sešit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Barevný pracovní sešit díky unikátním kódům na každé straně tematicky propojuje tištěný obsah s online procvičováním zdarma. Zároveň je přímo provázán s učebnicí. Hybridní pracovní sešitdíky procvičovacím kódům na každé straně tematickypropojuje tištěný obsah sonline procvičovánímzdarmana…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Click with Friends 3 - Hybridní pracovní sešit je 163 Kč


Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.