Close to the Knives

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Close to the Knives koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Close to the Knives koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Close to the Knives koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Close to the Knives koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The powerful, personal and iconoclastic memoir of David Wojnarowicz, AIDS activist, author and one of the most provocative artists of his generation. With a new introduction by Olivia Laing.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Close to the Knives je 309 Kč

Výběr knih autora David Wojnarowicz

Zobrazit všechny knihy autora David Wojnarowicz
Výběr knih vydavatele Canongate Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Canongate Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.