Človek na Zemi Prehľad zemepisu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 70 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Človek na Zemi Prehľad zemepisu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
70 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Človek na Zemi Prehľad zemepisu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
71 Kč
Není skladem

Človek na Zemi Prehľad zemepisu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
75 Kč
Není skladem

Človek na Zemi Prehľad zemepisu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Človek na Zemi Prehľad zemepisu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Človek na Zemi Prehľad zemepisu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
72 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skladný a stručný prehľad zemepisu pre školákov a zvedavcov poskytuje informácie o obyvateľoch našej planéty vrátane zoznamu 194 štátov sveta a rekordoch. Viete, aké sú najbezpečnejšie mestá sveta, ktoré pamiatky sú najnavštevovanejšie, alebo v ktorých štátoch žijú najšťastnejší ľudia? Tento…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Človek na Zemi Prehľad zemepisu je 74 Kč

Výběr knih autora Martin Kolář

Zobrazit všechny knihy autora Martin Kolář
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.