Co by vaše dítě s ADHD chtělo, abyste věděli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 293 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co by vaše dítě s ADHD chtělo, abyste věděli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Co by vaše dítě s ADHD chtělo, abyste věděli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co by vaše dítě s ADHD chtělo, abyste věděli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co by vaše dítě s ADHD chtělo, abyste věděli koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co by vaše dítě s ADHD chtělo, abyste věděli koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všichni známe rady expertů, ale někdy potřebujeme pomocnou ruku i od těch, kteří s ADHD žijí, od dětí a dospívajících s hyperaktivitou a poruchou osobnosti. Jak zvládnout nároky školy? Jak se nepoštěkat u snídaně? Jak zařídit, aby každá rodinná oslava neskončila pláčem a práskáním dveří?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co by vaše dítě s ADHD chtělo, abyste věděli je 301 Kč

Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.