Co Čech to kytarista

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co Čech to kytarista koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Co Čech to kytarista koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co čech to kytarista - velmi příjemně a dobře napsaná škola hry na kytaru. Již po krátké době studia podle této školy budete schopni zahrát jednoduché doprovody a s trochou Vaší manuální šikovnosti, také vytvořit jednoduchá, ale působivá sóla. Sešit je rozdělen do sedmi základních kapitol a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co Čech to kytarista je 401 Kč

Výběr knih autora Jiří Köhler

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Köhler
Výběr knih vydavatele Schott Music Panton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Schott Music Panton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.