Co je nového v médiích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co je nového v médiích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co je nového v médiích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co je nového v médiích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co je nového v médiích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Krátký popis

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co je nového v médiích je 240 Kč

Výběr knih vydavatele Nová beseda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová beseda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.