Co jsme si nikdy neřekli, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co jsme si nikdy neřekli, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co jsme si nikdy neřekli, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co jsme si nikdy neřekli, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Co jsme si nikdy neřekli, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úzkost a deprese dohnaly šestnáctiletou Mehrín Miahovou na samotný kraj zoufalství. A tak se přihlásí na MementoMori – na server, který přiřazuje uživatele do skupin a určuje jim čas a provedení sebevraždy. Tam se Mehrín seznámí s dvěma dívkami, které se mají sejít a postupně splnit úkoly,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co jsme si nikdy neřekli, 2. vydání je 329 Kč

Výběr knih autora Rahmanová Yasmin

Zobrazit všechny knihy autora Rahmanová Yasmin
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.