Co kdyby Slunce zhaslo?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co kdyby Slunce zhaslo? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co kdyby Slunce zhaslo? koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co kdyby Slunce zhaslo? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co kdyby Slunce zhaslo? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co kdyby Slunce zhaslo? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Není skladem

Co kdyby Slunce zhaslo? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Co kdyby Slunce zhaslo? - Gabzdyl Pavel. Vesmírně zajímavé otázky a odpovědi Přemýšleli jste někdy nad tím, co by se stalo, kdyby se nám někam zakutálel Měsíc, nebo jak moc velká tma by byla bez Slunce na obloze? Pokud vás napadají podobné otázky, tak neváhejte a otevřete tuto knihu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co kdyby Slunce zhaslo? je 247 Kč

Výběr knih autora Pavel Gabzdyl

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Gabzdyl
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.