Co když žádné zítra nebude?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co když žádné zítra nebude? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když žádné zítra nebude? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když žádné zítra nebude? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když žádné zítra nebude? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Co když žádné zítra nebude? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Co když žádné zítra nebude? - Čechová Dagmar Digma. Slíbily si, že jejich přátelství přetrvá až do smrti. Nečekaly, že se to stane tak brzy, navíc že je ještě předtím rozdělí sám život. Štěpánčinou realitou, kterou se ze všech sil snaží mít pod kontrolou, tak otřese nejen zpráva o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co když žádné zítra nebude? je 249 Kč

Výběr knih autora Čechová Dagmar Digma

Zobrazit všechny knihy autora Čechová Dagmar Digma
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.