Čo robila Zorka v utorok

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čo robila Zorka v utorok koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo robila Zorka v utorok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Čo robila Zorka v utorok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo robila Zorka v utorok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo robila Zorka v utorok koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo robila Zorka v utorok koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rozkošné príbehy neposedného dievčatka na každý deň. Zorka býva s mamičkou a babičkou Rózou v malom domčeku na Bumerangovej ulici. Babička pletie šál, no Zorke sa zdá akýsi deravý. Čo keby sa skamarátila s babičkou od susedov? Možno by jej pomohla a podarilo by sa im spoločne vytvoriť pletací…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čo robila Zorka v utorok je 216 Kč

Výběr knih autora Melina Marchetta

Zobrazit všechny knihy autora Melina Marchetta
Výběr knih vydavatele Albatros SK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros SK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.