Co s prostitucí? - Veřejné politiky a práva osob v prostituci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 360 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co s prostitucí? - Veřejné politiky a práva osob v prostituci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Co s prostitucí? - Veřejné politiky a práva osob v prostituci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co s prostitucí? - Veřejné politiky a práva osob v prostituci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha představuje českému publiku zahraniční, zejména feministické, teoretické debaty o veřejných politikách prostituce a současné trendy v právních úpravách této problematiky. Předkládá rovněž kritickou analýzu české situace – jak stávajících i navrhovaných právních úprav, tak vnímání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co s prostitucí? - Veřejné politiky a práva osob v prostituci je 374 Kč

Výběr knih autora Havelková Barbara

Zobrazit všechny knihy autora Havelková Barbara
Výběr knih vydavatele SLON sociologické nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele SLON sociologické nakladatelství
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.