Co se děje v mém těle? - Kuk pod okénko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co se děje v mém těle? - Kuk pod okénko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co se děje v mém těle? - Kuk pod okénko koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co se děje v mém těle? - Kuk pod okénko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co se děje v mém těle? - Kuk pod okénko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Co se děje v mém těle? - Kuk pod okénko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co se děje v mém těle? Co mám uvnitř? Jak se dokážu hýbat? Tato ilustrovaná knížka s odklápěcími okénky obsahuje odpovědi na nejčastější otázky dětí o lidském těle. Kniha děti seznamuje s kostrou, svaly, krevním oběhem i mozkem, naším osobním superpočítačem, který vše řídí. Vysvětluje základní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co se děje v mém těle? - Kuk pod okénko je 210 Kč

Výběr knih autora Katie Daynes

Zobrazit všechny knihy autora Katie Daynes
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.