Co ti svírá hrdlo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co ti svírá hrdlo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co ti svírá hrdlo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Co ti svírá hrdlo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co ti svírá hrdlo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co ti svírá hrdlo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co ti svírá hrdlo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hluboké povídky plné krásy i smutku mapují střet dvou kultur a touhu po jejich sjednocení. Chimamanda Ngozi Adichieová ve své povídkové sbírce upírá zrak nejen na Nigérii, ale také na Ameriku a ve dvanácti mimořádných povídkách zkoumá pouta svazující muže a ženy, rodiče a děti, Afriku a Spojené…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co ti svírá hrdlo je 329 Kč

Výběr knih autora Chimamanda Ngozi Adichie

Zobrazit všechny knihy autora Chimamanda Ngozi Adichie
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.