Co tu kvete? Originální průvodce přírodou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co tu kvete? Originální průvodce přírodou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nové přepracované vydání úspěšné encyklopedie planých rostlin obsahuje přehled nejběžnějších druhů. Seřazuje je do skupin, které jsou velmi snadno určitelné i bez větších botanických znalostí. Stačí si všímat základních znaků: jakou mají květy baru, jestli jsou souměrné a zda jde o strom, keř…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co tu kvete? Originální průvodce přírodou je 447 Kč

Výběr knih autora Margot Spohnová

Zobrazit všechny knihy autora Margot Spohnová
Výběr knih vydavatele Esence

Zobrazit všechny knihy vydavatele Esence
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.