Co zaslechlo štěňátko?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Co zaslechlo štěňátko? aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Jednou štěňátko zaslechne neznámý zvuk. Rozhodne se najít toho, kdo ho vydává. Přitom potkává různá zvířátka a každé z nich mu předvede, jaký zvuk k němu patří. Při čtení příběhu o zvídavém štěňátku poznají děti zvuky zvířátek – ať už je to psí štěkání, kočičí mňoukání, včelí bzučení, žabí…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Rebo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rebo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.