Coffeeshop in an Alternate Universe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Coffeeshop in an Alternate Universe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Coffeeshop in an Alternate Universe koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
When a geeky overachiever determined to save the world through science unwittingly steps through a portal and ends up falling for a troublemaking chosen one lashing out against her destiny, their two very different universes begin to collide in C.B.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Coffeeshop in an Alternate Universe je 246 Kč

Výběr knih autora Lee C. B.

Zobrazit všechny knihy autora Lee C. B.
Výběr knih vydavatele Hot Key Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hot Key Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.