Čokoládový klub (český jazyk)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Není skladem

Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládový klub (český jazyk) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Diamanty jsou věčné, ale nejlepším přítelem ženy je čokoládaPro Lucy neexistuje nic, co by nevyléčila čokoláda, od zlomeného srdce až po bolest hlavy. Je to jediná věc, na kterou se může spolehnout. A není sama. Její přítelkyně Autumn, Nadia a Chantal sdílejí její vášeň a společně tvoří…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čokoládový klub (český jazyk) je 337 Kč

Výběr knih autora Carole Matthews

Zobrazit všechny knihy autora Carole Matthews
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.