Cold Crematorium

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cold Crematorium koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cold Crematorium koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cold Crematorium koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
517 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cold Crematorium koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cold Crematorium koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Cold Crematorium koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cold Crematorium koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
700 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A lost classic of Holocaust literature translated for the first time - from journalist, poet and survivor József DebreczeniWhen József Debreczeni arrived in Auschwitz in 1944, had he been selected to go ''left'', his life expectancy would have been approximately forty-five minutes. One of the '…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cold Crematorium je 437 Kč

Výběr knih vydavatele Jonathan Cape

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jonathan Cape
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.