Cold People

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 478 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cold People koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
478 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Cold People koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
770 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cold People koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
770 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cold People koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
852 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cold People koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie od společnosti Simon & Schuster.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cold People je 653 Kč

Výběr knih autora Tom Rob Smith

Zobrazit všechny knihy autora Tom Rob Smith
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.