Colonialism Devours Itself

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 646 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Colonialism Devours Itself koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
646 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A historically grounded account, from de Gaulle onwards, of how France's neocolonial influence crumbled in Africa, with devastating and unforeseen consequences.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Gerard Prunier

Zobrazit všechny knihy autora Gerard Prunier
Výběr knih vydavatele C Hurst & Co Publishers Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele C Hurst & Co Publishers Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.