Common Stocks and Uncommon Profits and Other Writings

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 620 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Common Stocks and Uncommon Profits and Other Writings koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
620 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Common Stocks and Uncommon Profits and Other Writings koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
677 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Regarded as one of the pioneers of modern investment theory, Philip Fisher's principles are studied and used by numerous contemporary finance professionals, including Warren Buffett. Common Stocks and Uncommon Profits and Other Writingsis invaluable reading and has been since it was first…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Common Stocks and Uncommon Profits and Other Writings je 648 Kč

Výběr knih vydavatele Wiley-Blackwell

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wiley-Blackwell
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.