Complete Short Stories Volume 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Complete Short Stories Volume 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem

Krátký popis
Readers of The Death of Ivan Ilych, The Kreutzer Sonata, Father Sergius, Master and Man and Hadji Murad will recognize the brilliant younger novelist, now transfigured by his passionate quest for salvation and forgiveness.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Leo Tolstoy

Zobrazit všechny knihy autora Leo Tolstoy
Výběr knih vydavatele Everyman

Zobrazit všechny knihy vydavatele Everyman
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.