Conan 3: Sloní věž

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 626 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Conan 3: Sloní věž koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Conan 3: Sloní věž koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Conan 3: Sloní věž koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
514 Kč
Není skladem

Krátký popis
Veleúspěšná komiksová řada věrně odrážející původní předlohu spisovatele Roberta E. Howarda. Z Conana je dospělý muž, jenž se rozhodne vyloupit legendární nedobytnou věž. Netuší však, že se uvnitř setká tváří v tvář s jedním z nejtemnějších tajemství tehdejšího světa. Scenárista Kurt Busiek a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Conan 3: Sloní věž je 589 Kč

Výběr knih autorů Kurt Busiek , Cary Nord

Zobrazit všechny knihy autora Kurt Busiek, Cary Nord
Výběr knih vydavatele ComicsCentrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele ComicsCentrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.