Conquering Crisis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 584 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Conquering Crisis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Conquering Crisis koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
584 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In the spirit of Make Your Bed and Wisdom of the Bullfrog, Admiral McRaven tells stories from his life and career that illustrate the principles of effective leadership during times of crisis.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora William H. McRaven

Zobrazit všechny knihy autora William H. McRaven
Výběr knih vydavatele Little,Brown & Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little,Brown & Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.