Couchsurfing v Saudské Arábii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Couchsurfing v Saudské Arábii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Couchsurfing v Saudské Arábii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Couchsurfing v Saudské Arábii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Couchsurfing v Saudské Arábii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Couchsurfing v Saudské Arábii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Couchsurfing v Saudské Arábii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cesta zkušeného couchsurfera zemí mezi středověkem a budoucností – s 60 barevnými fotografiemi, 47 černobílými vyobrazeními a jednou mapou. Jakmile Saúdská Arábie dovolila přicestovat prvním turistům, autor bestsellerů o couchsurfingu – Stephan Orth – si okamžitě sbalil batoh. Vydal se od gauče…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Couchsurfing v Saudské Arábii je 235 Kč

Výběr knih autora Stephan Orth

Zobrazit všechny knihy autora Stephan Orth
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.