Count of Monte Cristo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Count of Monte Cristo koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
208 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 4 další varianty  
Count of Monte Cristo koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Count of Monte Cristo koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
294 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Count of Monte Cristo koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Count of Monte Cristo koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
405 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Thrown in prison for a crime he has not committed Edmond Dantes spends fourteen bitter years imprisoned in grim fortress of If. There he learns of a great hoard of treasure hidden on Isle of Monte Cristo and becomes determined not only to escape, but also to unearth treasure and use it to plot…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Count of Monte Cristo je 296 Kč

Výběr knih autora Alexandre Dumas

Zobrazit všechny knihy autora Alexandre Dumas
Výběr knih vydavatele Barnes and Noble

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barnes and Noble
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.