Crime and Punishment

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Crime and Punishment koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Crime and Punishment koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Crime and Punishment koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
582 Kč
Není skladem

Crime and Punishment koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Crime and Punishment koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
675 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
''A truly great translation . . . This English version really is better'' - A. N. Wilson, The SpectatorTIMES LITERARY SUPPLEMENT BOOKS OF THE YEAR 2014This acclaimed new translation of Dostoyevsky''s ''psychological record of a crime'' gives his dark masterpiece of murder and pursuit a renewed…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Crime and Punishment je 426 Kč

Výběr knih autora Fyodor Dostoyevsky

Zobrazit všechny knihy autora Fyodor Dostoyevsky
Výběr knih vydavatele Penguin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.