Čtvrteční klub amatérských detektivů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtvrteční klub amatérských detektivů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtvrteční klub amatérských detektivů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Čtvrteční klub amatérských detektivů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtvrteční klub amatérských detektivů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

Čtvrteční klub amatérských detektivů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtvrteční klub amatérských detektivů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)
a 1 další varianta  
Čtvrteční klub amatérských detektivů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tahle čtveřice britských penzistů ještě rozhodně nepatří do starého železa... V luxusní vesnici pro seniory se každý týden schází neobvyklá skupinka přátel, která se snaží rozlousknout staré nevyřešené kriminální případy. Někdejší policistka či snad dokonce tajná agentka Elizabeth (o své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtvrteční klub amatérských detektivů je 349 Kč

Výběr knih autora Osman Richard

Zobrazit všechny knihy autora Osman Richard
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.