Čtvrtek odpoledne. Půl páté

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtvrtek odpoledne. Půl páté koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtvrtek odpoledne. Půl páté koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtvrtek odpoledne. Půl páté koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čtvrtek odpoledne. Půl páté koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
36 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tragická smrt dvanáctileté Karen je ústředním motivem spojujícím osudy zdánlivě spolu nesouvisejících lidí z malého vlámského městečka. Nešťastné úmrtí napomáhá odhalit skrytá tajemství, která s sebou každý z nich nich nosí a o nichž z různých důvodů nechce – nebo nemůže hovořit. Jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtvrtek odpoledne. Půl páté je 43 Kč

Výběr knih vydavatele Eroika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eroika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.