Čtyři dohody – pracovní kniha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtyři dohody – pracovní kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Don Miguel Ruiz popsal ve Čtyřech dohodách – Knize moudrosti starých Toltéků jednoduchý, ale mocný kód chování, který pomáhá dosáhnout osobní svobody a opravdového štěstí. Pracovní kniha, neboli pracovní audiokniha, hlouběji rozvíjí myšlenky Čtyř dohod a pomocí praktických cvičení a zamyšlení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtyři dohody – pracovní kniha je 269 Kč

Výběr knih autorů Don Miguel Ruiz , Janet Millsová

Zobrazit všechny knihy autora Don Miguel Ruiz, Janet Millsová
Výběr knih vydavatele Tympanum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tympanum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.