Cutting Edge 3rd Edition Upper Intermediate Students' Book and DVD Pack

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 759 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cutting Edge 3rd Edition Upper Intermediate Students' Book and DVD Pack koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
759 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cutting Edge 3rd Edition Upper Intermediate Students' Book and DVD Pack koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
784 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cutting Edge 3rd Edition Upper Intermediate Students' Book and DVD Pack koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
675 Kč
Není skladem

Krátký popis
New World culture lessons encourage the exploration of contemporary topics and develop online research skills. Language live lessons provide light-hearted contexts for practising functional language and writing.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cutting Edge 3rd Edition Upper Intermediate Students' Book and DVD Pack je 739 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jonathan Bygrave, Sarah Cunningham, Peter Moor
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.