Cvičení na posílení léčivých schopností těla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cvičení na posílení léčivých schopností těla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cvičení na posílení léčivých schopností těla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cvičení na posílení léčivých schopností těla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cvičení na posílení léčivých schopností těla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Cvičení na posílení léčivých schopností těla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jemnohmotné energie jsou základem fyzického i psychického zdraví. Pokud silová pole člověka vibrují harmonicky, je zaručená jeho vitální existence. Za účelem jejího dosažení nabízí tato kniha četné cviky a meditační kroky, jejichž cílem jsou v první řadě možnosti, jak snadno posilovat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cvičení na posílení léčivých schopností těla je 330 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.