Cviky pro nácvik písmen, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Cviky pro nácvik písmen, 2. vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Děti dokreslují naznačené kresebné prvky či obrázky a přitom hravou formou nacvičují tahy potřebné ke zvládnutí psacího písma a kresebného projevu.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Miroslava Čížková Pišlova

Zobrazit všechny knihy autora Miroslava Čížková Pišlova
Výběr knih vydavatele Fortuna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.