Cyberpunk 2077: Trauma Team (Volume 1)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cyberpunk 2077: Trauma Team (Volume 1) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Cyberpunk 2077: Trauma Team (Volume 1) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
478 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cyberpunk 2077: Trauma Team (Volume 1) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
523 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Sci-fi od společnosti Dark Horse.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cyberpunk 2077: Trauma Team (Volume 1) je 483 Kč

Výběr knih autora Cullen Bunn

Zobrazit všechny knihy autora Cullen Bunn
Výběr knih vydavatele Penguin LCC US

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin LCC US
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.