Daisy Jones & The Six : Winner of the Glass Bell Award for Fiction

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daisy Jones & The Six : Winner of the Glass Bell Award for Fiction koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daisy Jones & The Six : Winner of the Glass Bell Award for Fiction koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Daisy Jones & The Six : Winner of the Glass Bell Award for Fiction koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daisy Jones & The Six : Winner of the Glass Bell Award for Fiction koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Není skladem

Daisy Jones & The Six : Winner of the Glass Bell Award for Fiction koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Daisy Jones & The Six : Winner of the Glass Bell Award for Fiction koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
THE SUNDAY TIMES AND NEW YORK TIMES BESTSELLER A Daily Mirror best fiction pick of 2019A Daily Express best book of 2019'I LOVE it . . . I can't remember the last time I read a book that was so fun' DOLLY ALDERTON____________________________________ Everybody knows Daisy Jones and the Six. From…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daisy Jones & The Six : Winner of the Glass Bell Award for Fiction je 304 Kč

Výběr knih autora Taylor Jenkins Reid

Zobrazit všechny knihy autora Taylor Jenkins Reid
Výběr knih vydavatele Arrow Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arrow Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.