Daňová politika v Evropské unii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 385 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daňová politika v Evropské unii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Daňová politika v Evropské unii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
523 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daňová politika v Evropské unii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
545 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daňová politika v Evropské unii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Daňová politika v Evropské unii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Není skladem

Daňová politika v Evropské unii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Daňová politika v Evropské unii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
518 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Daňová politika v Evropské unii - Nerudová Danuše. Kniha zpracovává aktuální téma, zajímavé pro všechny, kteří se zabývají evropskou integrací — ať již odborníky z akademické sféry, či z daňové praxe. Navazuje na již zavedenou publikaci Harmonizace daňových systémů zemí Evropské unie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daňová politika v Evropské unii je 471 Kč

Výběr knih autora Danuše Nerudová

Zobrazit všechny knihy autora Danuše Nerudová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.