Dave Pigeon (Kittens!)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dave Pigeon (Kittens!) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dave Pigeon (Kittens!) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Dave Pigeon (Kittens!) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis

Dave and Skipper have a problem: Mean Cat has multiplied! Kittens = more cats = more pigeon problems. But when the kittens are threatened only Dave and Skipper can save the day . . .DAVE: I can't believe we've written a book with MORE cats than pigeons. SKIPPER: Technically, there are 6 cats…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dave Pigeon (Kittens!) je 210 Kč

Výběr knih autora Swapna Haddow

Zobrazit všechny knihy autora Swapna Haddow
Výběr knih vydavatele Faber & Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber & Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.