Death of Death

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 734 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Death of Death koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
734 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Death of Death koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
771 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Death of Death explains clearly how we might soon reach longevity escape velocity and live long enough to live forever. Ray Kurzweil, co-author of Fantastic Voyage: Live Long Enough to Live Forever and co-founder of Singularity UniversityThe Death of Death is a truly revolutionary book.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Death of Death je 752 Kč

Výběr knih autorů Wood David , Jose Cordeiro

Zobrazit všechny knihy autora Wood David, Jose Cordeiro

Zobrazit všechny knihy vydavatele Springer International Publishing AG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.