Dědečku, ještě vyprávěj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dědečku, ještě vyprávěj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dědečku, ještě vyprávěj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečku, ještě vyprávěj koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečku, ještě vyprávěj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečku, ještě vyprávěj koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečku, ještě vyprávěj koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dědečku, ještě vyprávěj koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Malá Viktorka naslouchá pohádkám a příběhům, které ji učí základům etikety a pomáhají jí utvářet si pohled na svět kolem sebe. S dědečkem prožívá různé příhody společné dětem jejího věku a učí se, jak se zachovat v rozličných situacích, které život přináší. Součástí je audiokniha ke stažení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dědečku, ještě vyprávěj je 282 Kč

Výběr knih autora Ladislav Špaček

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Špaček
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.