Dědečku, vyprávěj o Česku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dědečku, vyprávěj o Česku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečku, vyprávěj o Česku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečku, vyprávěj o Česku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Dědečku, vyprávěj o Česku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knížka Dědečku, vyprávěj o Česku je volným pokračováním série předchozích čtyř knih o dědečkovi a jeho vnučce Viktorce. Trpělivý a laskavý dědeček tentokrát projíždí s Viktorkou naší zemí a vypráví jí o pamětihodnostech, přírodních krásách i slavných osobnostech našich kulturních dějin.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dědečku, vyprávěj o Česku je 309 Kč

Výběr knih autora Ladislav Špaček

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Špaček
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.