Dědečku, vyprávěj o Vánocích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dědečku, vyprávěj o Vánocích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečku, vyprávěj o Vánocích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědečku, vyprávěj o Vánocích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Knížka Dědečku, vyprávěj o Vánocích je volným pokračováním série knih pro děti Dědečku, vyprávěj. Tentokrát se s Viktorkou a laskavým dědečkem dostáváme do adventního času a připravujeme se na nejkrásnější svátky roku – na Vánoce. Nejvíce prožívají kouzlo Vánoc ti nejmenší. Milují tajuplné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dědečku, vyprávěj o Vánocích je 314 Kč

Výběr knih autora Ladislav Špaček

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Špaček
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.